سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآن است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :0
کل بازدید :6790
تعداد کل یاداشته ها : 12
103/2/6
11:42 ع

اخرش ما نفهمیدیم این بالتازار عاقل بود یا دیووته! دو ساعت فکر میکرد،اخرش میرفت اون دسته رو میاورد پایین!خوب بگو چرا اینقد به خودت فشار میاوردی؟همون اول دسته رو میاوردی پایین!!!!!!

  
  

خدایا! در سلسله پیامبران، کار را با دوست و محبوب نجیبت محمد به پایان بردی-صلی الله علیه و آله- و او همچنان که تو می‌خواستی، برترین آفریده تو بود و برگزیده برگزیدگانت و کریم‌ترین کسی که به او اعتماد کردی.

او را بر پیامبرانت رجحان دادی؛ او را به سوی تمامی بندگانت از جن و انس برانگیختی؛ شرق و غرب عالم را در زیر پایش گذاشتی؛ «براق» را مسخّر او کردی و روحش را به معراج آسمانت بردی؛ علم بودنی‌ها و شدنی‌ها تا انتهای خلقت را به او سپردی؛ به رعب یاری‌اش کردی و او را در میان بالهای جبرئیل و میکائیل و فرشتگانت گرفتی. و به او وعده دادی دینش را بر تمامی دین‌ها پیروزی آشکار ببخشی، اگرچه مشرکان نپسندند.

و این‌ها همه پس از آن بود که در خاندان صدق و صفا جایگاهش دادی و برای او و پیروانش، کعبه را بنیان نهادی؛ اولین خانه‌ای که در مکه مبارکه برای مردم تاسیس شد و مرکز هدایت جهانیان گردید. در آن خانه آیات روشن توست و مقام ابراهیم و هرکه بدان فرود بیابد در امان است.

و گفتی:

«خدا اراده کرده است که هرچه بدی و ناپاکی را از شما اهل بیت دور کند و شمارا پاکیزه و منزّه گرداند.»

و سپس پاداش محمد-صلواتک علیه و آله- را از مردم، مودّتشان با اهل بیت او قرار دادی و گفتی:

«هیچ پاداشی از شما نمی‌طلبم، مگر مودّت خویشاوندانم.»

و گفتی:

«این پاداش که من می‌طلبم، باز به سود شماست.»

و گفتی:

«اجری از شما نمی‌خواهم، جز اینکه راهی به سوی پروردگار خویش بجویید.»

 

خدایا!

همین اهل بیت، راهِ به سوی تواند و مسیری که منتهی به رضای تو می‌شود.

خدایا!

آن‌گاه که ایام پیامبرت سپری شد، علی‌بن ابیطالب را به ولایت و انذار و هدایت مردم برگزیدی -درود تو بر این مرد و خاندانشان- آری هر مردمی را رهبری است و علی به فرمان تو و پیامبرت به رهبری ملت اسلام برگزیده شد

...


91/5/18::: 6:38 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دس قضا سپردتم یارک بی وفا بیو بهاربی و بیو ای گل بو خشم بیو ای مو به قربون قدت بشم بیو سیخومو زی صحرا بشیم دوتایی و تک وتینا بشیم بکا جومنه پر گلینی ا بر بگر چادر نقره اینی ا سر سیچه بشیم در ا ایی عالمه و هه بو بکنیم یاس و بی فاطمه دوتایی بشیم طرف چشم بلقیس اوشینیم که ره فرض خولی طواف میان بالینت بکو لاغ لاغ سیچه بشیم در ا ایی عالمه و هه بو بکنیم یاس و بی فاطمه
+ تو می گذری...............من می گذرم تو از من من از دل ... تو می خندی ............من می خندم تو به من من به روزگار تو می گریزی ..............من می گریزم تو از عشق من از خاطره تو می روی ..................من می روم تو از اینجا من از...............اینجا کاش می فهمیدی از اینجا ........تا....... اینجا چقدر فاصله است !!!
+ لره میره دبى! توى رستوران میگه:"ألکباب" کباب میارن براش! میگه:"ألپیاز"پیاز میارن براش! میگه:"ألبرنج" برنج میارن براش! باغرورمیگه: چقدر خوبه آدم عربى بلد بوی! گارسن میگه:اگر مو نبیدم"ألکوفت" هم نیدادنت!
+ تنها گوشه ای از نگاه خدا برای خوشبختی ادمها کافیست، دوستانم را به نگاهش میسپارم.