سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه درسنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل فروتن آباد و بارور می شود، نه در دل متکبّر سرکش . [امام کاظم علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید :6665
تعداد کل یاداشته ها : 12
103/1/10
1:54 ع

کسی آمده است
که این دل پر عطش راسیراب کند
کلام او چون عشق آتشین است
خدایا این دل و این عشق را
باقی گذار
تاهمیشه هم کلام باقی بمانن
د

در این دیار خشکیده
کسی آمده است
سراغ دلی که نیازمند نوازش است
دلی سوخته
محتاج همکلام شدن


91/5/31::: 11:21 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دس قضا سپردتم یارک بی وفا بیو بهاربی و بیو ای گل بو خشم بیو ای مو به قربون قدت بشم بیو سیخومو زی صحرا بشیم دوتایی و تک وتینا بشیم بکا جومنه پر گلینی ا بر بگر چادر نقره اینی ا سر سیچه بشیم در ا ایی عالمه و هه بو بکنیم یاس و بی فاطمه دوتایی بشیم طرف چشم بلقیس اوشینیم که ره فرض خولی طواف میان بالینت بکو لاغ لاغ سیچه بشیم در ا ایی عالمه و هه بو بکنیم یاس و بی فاطمه
+ تو می گذری...............من می گذرم تو از من من از دل ... تو می خندی ............من می خندم تو به من من به روزگار تو می گریزی ..............من می گریزم تو از عشق من از خاطره تو می روی ..................من می روم تو از اینجا من از...............اینجا کاش می فهمیدی از اینجا ........تا....... اینجا چقدر فاصله است !!!
+ لره میره دبى! توى رستوران میگه:"ألکباب" کباب میارن براش! میگه:"ألپیاز"پیاز میارن براش! میگه:"ألبرنج" برنج میارن براش! باغرورمیگه: چقدر خوبه آدم عربى بلد بوی! گارسن میگه:اگر مو نبیدم"ألکوفت" هم نیدادنت!
+ تنها گوشه ای از نگاه خدا برای خوشبختی ادمها کافیست، دوستانم را به نگاهش میسپارم.